S prijatelji po trasi UTVV (Ultra Trail Vipava Valey), 53 kilometrov

Najboljši organizator Branko Gašparac nas je že drugič zbobnal skupaj v Vipavi, kjer smo preživeli čudovit dan v naravi okrog Nanosa. Večina se je udeležila pohoda na razdalji nekje 22 kilometrov, ki so si ga nekateri na koncu malo podaljšali z nenačrtovanim spustom v Vipavo. Šesterica se nas je odločila, da gremo po poteh stare 53 kilometrske trase UTVV (Ultra trail Vipava Valey), ki se je končala še v kampu Tura v Vipavi.

Med tednom sem bil cepljen s cepivom Johnson in večina cepljenih, za katere sem slišal, je imela po tem par dni stranske učinke, pogosto vročino. Seveda nisem bil »čisto pravi«, samo »pameten« pri teh zadevah nisem bil nikoli. Ko je akcija, je akcija 😊

Budilka se je oglasila ob 3:00, ob 4:00 sta me v Slovenski Bistrici pobrala Marjeta Gomilšak in Srečko. Ob 6:15 nas je v kampu Tura pričakal Igor in nas peljal na start naše trase v Vipavskem Križu. Ko smo se opremljali, je pričelo malo deževati. Izgledalo je, da napoved drži in da nas bo celi dan po malem pral dež. Na startu so nas že čakali Simona Krasnik , Darija Klemen in Gregor Sterle. Temperatura je bila idealna in smo šli.

Gregor je prevzel vlogo stezosledca in nas vodil po potkah, jaz sem za test kako deluje, vključil še navigacijo na moji uri. Pot nas je vodila skozi vipavske vasice s slikovitimi starimi hišami in cerkvami, po gozdovih in preko travnikov. Enkrat smo se kakih 15 minut prebijali skozi rastje in koprive in nabirali klope (upam, da se kakšen še ni kje skril 😊 ). Vreme pa je kar držalo in držalo. Pri vzponu na Nanos je seveda pihala burja kot nora, samo če to primerjam z žgočim soncem s kakšne od dveh tekem, ki sem si ju udeležil tukaj, izberem raje veter.

Po dobrih 40 kilometrih smo prišli do kmetije Abram, kjer je Branko uredil, da nas je čakala jota s klobaso. In cela ekipa iz ostalih tras, ki je ravno končevala obed. Brezalkoholno pivo in jota sta pomenili pravo razkošje za moje brbončice. Potem smo nadaljevali s tekom proti Kampu Tura. Tja smo prišli skoraj vsi hkrati z vseh strani.

Na parkirišču smo si seveda privoščili osvežitev s pijačo, punce pa so prinesle dobrote, ki so jih spekle doma. Odšli smo seveda težji, kot smo zjutraj prišli 😊 In ko smo končali, je pričelo deževati. Norci imajo srečo, pravijo.

Hvala vsem za super družbo preživeto v lepi naravi, organizatorju Branku pa za to, da nas je zbobnal skupaj 😊

Naša pot, predstavljena v aplikaciji Relive:

Fotogalerija:

Start v Vipavskem Križu

V Podnanosu nas je čakal avto s pijačo in rezervnimi oblačili

Pri Lovski koči na poti na Nanos

Vrh Nanosa

Pojedina pri Abramu

Na cilju v Kampu Tura v Vipavi

1. Živjo, čestitke za turco. Le štart popravi v blogu, ker je to v Vipavskem Križu. Srečno naprej. Lp Valentina