Film: Onkraj sanj, v kraljestvu Turkizne Boginje - Cho Oyu 2006


Nekdo je nekoč dejal:«Če so ti dane sanje, ti je dana tudi moč, da jih uresničiš.« Moje Himalajske sanje sem pričel sanjati leta 1999, ko sva z Mirkom prvič okusila bele himalajske gore.  Na svojem prvem himalajskem vrhu, 6.100 metrov visoko, pa sem pričel sanjati neke nove sanje. Čutil sem, da mi višina ustreza, da višje ko grem, bolje spoznavam samega sebe in premikam svoje navidezne meje. Obsedla me je nora ideja. Ponoči sem se sprehajal po vršni ploščadi visoke gore, podoživljal sem zadnje metre pred vrhom, bičal me je orkanski veter. Stopal sem po snežni vesini, veter je vrtinčil sneg okrog mene, zdelo se mi je, da sem eno z okolico. Naenkrat sem zagledal vrh, veter se je igral z molilnimi zastavicami, privezanimi na staro zapuščeno pohodno palico. Ko sem stopil na vrh, sem ponavadi že vedel, da spet sanjam, a sem vseeno občutil srečo. Gora me je vabila, vedel sem, da bom nekoč, ko pride pravi čas, poskusil uresničiti te sanje. In gori je bilo ime Cho Oyu  ali Turkizna boginja, kot  imenujejo domačini v Tibetu šesto najvišjo goro na svetu.

Komentarji

Najbolj priljubljene objave

Po Slovenski planinski poti po Pohorju od Maribora do Slovenj Gradca

Fotoreportaža: Po Levjem grebenu na Matterhorn

Fotoreportaža: Prečenje Triglava, vzpon čez Plemenice, nadaljevanje do Kredarice in sestop po Tominškovi

Foto reportaža: Vzpon na Grossglockner iz Kalsa

Madeira Island Ultra Trail - Ultra trail na otoku »večne pomladi«

Fotoreportaža: Na Viš/Jof Fuart (2.666 m) po ferati Pot stoletnice in sestop po ferati Anita Goitan

Beli opoj - popotovanje po Nepalu in Himalaji

Ultra trail v Omanu - ko privid postane resničnost in resničnost postane privid

Vzpon na Mont Blanc du Tacul (video in fotogalerija)

Misurina Sky Maraton 2018