Vzpon na Mont Blanc du Tacul (video in fotogalerija)

Mont Blanc du Tacul, kot se ga vidi iz Aiguille du Midi

Z družino smo preživljali dopustniške dni v Chamonixu. Dogovor je bil, da en dan izkoristim za vzpon na eno od visokih gora nad mestom. Najprej sem razmišljal, da bi poskušal v enem dolgem dnevu priti iz doline na vrh Mont Blanca in nazaj v dolino. Na tem najvišjem vrhu sem sicer bil že 3 krat. Potem pa sem se odločil za cilj, ki je bil logistično lažji, ker sem pot lahko začel peš iz apartmaja in nisem potreboval nikogar zbuditi , da bi me kam peljal. Pa še na vrhu 4.242 m visokega Mont Blanc du Tacula še nisem bil. In vzpon na lep sončen dan, začinjen s skalami pred vrhom, je presegel vsa moja pričakovanja.

Video o vzponu

Filmček vzpona, posnet s Gopro kamero privezano na naramnico nahrbtnika, je na voljo spodaj :

The movie, shot with the Gopro camera attached to the backpack armrest, is available below:




Fotogalerija vzpona


Z gondolo sem se zapeljal na Aiguille du Midi, 3.900 m visoko.


Po deloma ozkem in izpostavljenem severovzhodnem grebenu najprej sestopiš na plato Col du Midi.



Ko prečkaš Col du Midi, lahko opazuješ znamenito trikotno steno Mont Blanc du Tacula, kjer sem že plezal.


Pogled na La Vallee Blanche v jutranjem soncu.


Prehod čez prvi serak je bil zaradi široke razpoke možen le preko lestve. Tukaj bi prvič bil srečen, če bi bil na vrvi.




Na poti čez severozahodno steno  Mont Blanc du Tacula sem moral prečkati še 2 oviri, sestavljeni iz serakov.


Na rami Mont Blanc du Tacula se odpre pogled proti Mount Mauditu.



Pred vrhom je potrebno preplezati skalno steno. Tukaj sem prosil Diega Alvareza Garcia in Paula, Španca, ki sem ju spoznal med vzponom, če se lahko skupaj navežemo na vrv.




Na vrhu Mont Blanc du Tacula,z Mont Blancom v ozadju.



Na glavnem vrhu gore smo se odločili, da splezamo še na par metrov nižji vrh na koncu grebena za menoj.


Razgled z vrha na koncu grebena nazaj na glavni vrh.


Diego Alvarez Garcia in Pablo sta se vrnila do svojega šotora na Col du Midi. Ponoči sta nameravala pričeti z vzponom na Mont Blanc. Jaz pa sem se še moral povzpeti nazaj na Aiguille du Midi.



Za mano je bil prekrasen dan. Prijetno utrujen in žejen sem se vračal v dolino. Prijazna zaposlena pri gondoli mi je dala čakalni listek za gorske vodnike, s čimer sem se izognil dolgemu čakanju na gondolo v vrsti.



Komentarji

Najbolj priljubljene objave

Po Slovenski planinski poti po Pohorju od Maribora do Slovenj Gradca

Fotoreportaža: Po Levjem grebenu na Matterhorn

Fotoreportaža: Prečenje Triglava, vzpon čez Plemenice, nadaljevanje do Kredarice in sestop po Tominškovi

Foto reportaža: Vzpon na Grossglockner iz Kalsa

Madeira Island Ultra Trail - Ultra trail na otoku »večne pomladi«

Fotoreportaža: Na Viš/Jof Fuart (2.666 m) po ferati Pot stoletnice in sestop po ferati Anita Goitan

Beli opoj - popotovanje po Nepalu in Himalaji

Ultra trail v Omanu - ko privid postane resničnost in resničnost postane privid

Misurina Sky Maraton 2018